مشکلات لپ تاپ
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

برخی از مشکلات و خرابی های لپ تاپ ها که احتیاج به آموزش تعمیرات لپ تاپ دارند، به شرح زیر می باشد:

 

 

 

 

 

- مشکلاتی همچون تخلیه سریع باتری که منجر به  اتمام سریع شارژ باتری لپ تاپ  و خاموش شدن دستگاه می گردد و شارژ نشدن باتری  که دیگر لپ تاپ ما توسط باتری روشن نمی شود.

 

 برای ادامه استفاده می بایست از آداپتور لپ تاپ به صورت مستقیم استفاده کرد / شناخته نشدن باتری که حتی اگر شارژ داشته باشد دستگاه روشن نمی شود و ....  که این مشکلات میتواند از عدم استفاده صحیح از باتری لپ تاپ باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 - کم نوری صفحه / پرپر زدن تصویر /  قطع و وصل شدن تصویر با بازو بسته کردن درب لپ تاپ ( نوت بوک ) / سفید شدن تصویر صفحه /  رنگ قاطی کردن تصویر در هنگام بازو بست درب لپ تاپ و یا قاطی کردن رنگها در تصویر در زوایای خاص درب لپ تاپ / سوختگی پیکسل و .... که این مشکل از صفحه نمایشگر و متعلقات مربوط به آن می باشد . ( رایان ویژن مجهزترین مرکز تعمیرات لپ تاپ (

 

 

 

 

 

- رندوم خواندن CD و DVD  توسط درایو نوری / باز و بسته نشدن درب درایو نوری به صورت نرمال / CD  می خواند اما DVD  نمی خواند و یا بالعکس / CD  و DVD  می خواند اما در هنگام رایت کردن می سوزاند

 

/ در هنگام خواندن CD  و DVD  صدای زیادی ایجاد می کند

 

 / شناخته نشدن درایو نوری و یا شناخته می شود.

 

 اما هیچ عکس العمل مکانیکی ندارد و ....  که معمولا در اکثر مراکز تعمیرات لپ تاپ اقدام به تعویض درایو نوری می نمایند .

 

 

 

 

 

- از کار افتادن تعدادی از کلید های کیبورد / روشن نشدن دستگاه / روشن شدن اما نداشتن تصویر و ... که از نظر کاربران بدون هیچ دلیلی پیش آمده و نمی توانند دلیلی برای مشکل  بوجود آمده در نظر بگیرند .

 

 چراکه آنها در ساعاتی پیش یا در روز گذشته از لپ تاپ خود استفاده کرده اند و پس از اتمام و بدون بروز هیچ مشکلی در عملکرد دستگاه ، آن را خاموش کرده و زمانی که جهت استفاده مجدد آن را روشن کرد ه اند متوجه این وضعیت شده اند .

 

 

 

 

 

- ترک خوردگی لولای لپ تاپ به صورت کاملا نامحسوس در داخل قاب لپ تاپ که پس از مدتی با شکسته شدن کامل لولا ، قاب لپ تاپ نیز شکسته می شود و باید در اسرع وقت به مراکز تعمیرات لپ تاپ  و یا آموزش تعمیر لپ تاپ مراجعه کرد تا باعث شکستگی لولای دیگر و بخش دیگر از قاب لپ تاپ نشود.

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: